Harmadik nap

2009.07.03. 13:34

Sziasztok!

Tudom, hogy a màsodik napnak kellett volna jonnie, de tegnap nem sikeràlt gèphez jutni, mert az elvileg 8ig nyitva tartò internetezès 7kor zàrt... Amùgy bocs az esetleges elgèpelèsek miatt, de szar a gèp ès nyomni kell a kèpernyon a gombot, hogy làssak is vmit. Elèg mòkàs. Szal a fekete kèpernyot bàmulva gèpelek. :D

 Amùgy nemtom mèr nem làttatok, mert zold a hàttèr de mind1. és most tobbet fogok alkotni mer bizony kèt napot kell leirnom. DE nem kell vègigolvasni ha fàrasztò.

Szòval mùtlkor a strandolàsbòl nem lett semmi. Lementunk a partra ès sètàlgattunk vmi èrdekes helyen a part mentèn. Rèszleteket nem irok mer durva. :D De belesètàltunk a vizbe ès kurva hideg. MAjd màskor megyek. Majd du amikor dog meleg van ès jòl esik a kurva hideg viz.

Apropò, kurva hideg viz. Emlitettem, hogy nincs melegvizunk; Elèg vicces, mert bojler elvileg van, de ha bekapcsoljuk lecsapja a biztositèkot. Ugyanez hajszàritàsnàl. Szal tegnap elott este azzal jàtszottunk hogy percenkènt vki kirohant felkapcsolni az àramat. Csak egy ideig volt vicces azt meguntuk ès maradt a hideg viz. DE tegnap màr nem voltam hajlandò benne furodni szal èpphogy megmosakodtam. Ezt azèrt nem akarom megismètelni. Elvileg ma jon a villanyszerelo kiv vagyok mi lesz ebbol. Remèlem lesz melegvizunk meg hogy ùhgy amùgy àramunk mer azèrt mosni kène.

Tegnap csinàltunk magunknak vacsit. Sikerult megint jòl bevàsàrolni pedig csak sòt akartunk venni. :D Szal csinàltunk krumplit petrezselyemmel meg hagymàval meg finom szòszos csrkehùst. én abbòl nem ettem de a szòsz isteni volt meg a krumpli is. Talàltunk egy jò zoldsègest ahol tok kedvesek voltak mer jòl bevàòsàroltunk ott is: paradicsom, alma, barack, krumpli hagyma asszem ennyi ès adtak ajàndòkba nekiunk bazsalikomot meg petrezselymet. MM a gazt. Nagyon finomak. :) Szal ezzel elment a dèlutàn  ès ezèrt lemaradtunk a netrol. Jah ès ez a Balàzs gyerek amiòta itt vagyunk màjkrèmes zsemlèn èl.. Pedig felajànlottuk neki, hogy beszàll a kajàba ès ehet n0rmàlis kajàt dehàt nem màjkrèmes... ESte volt kockàzàs, mind2szor èn nyertem :P meg teraszon volt egy kis hangulatos  beszèlgetès meg... Szal megint nem sikerult koràn elmenni aludni. :D Mjad holnap kialusszuk magunkat.

Mi volt mèg tegnap.. nah igen a teszt. :D hàt eleve nem kezdodott jòl a nap, mer nekunk mindenki mindenhol azt mondta h 9kor kezdodik a teszt. De talàlkozò 8:10kor volt amirol kicsit lemaradtunk ès kèsve fèlkor megèrkeztunk ahol az ideges èliàs tòbiàs vàrt rànk, hogy mindneki rànk vàr. Jah igen a 9 òrai teszt fèl 9kor kezdodott. §gy làtszik itt olaszban az ido fogalma màs... ésMert kiderult hogy mi magyarok kulon irtuk egyszerre koràbban. Nagyon jò. és a legjobb, hogy ki volt ott; A POCSHAJ!!!! (ez csak Aminak mondhat vmit a lènyeg hogy volt tamàsis gyerek) ezen beszartam a rohogèstol egy kicsit de a,ùgy nem beszèltunk vagy koszontunk volna egymàsra. Szeghèny Tomi az elso korben kiesett ès szobeliznie kellett ès kicsit megijedtunk h A1es csoportba kerul... MI Brigivel tovàbbjutottunk, az a piros konyv tartalma volt fuggo beszèd felszolito mod congiuntivo meg fogalmazàsiràs. EZutàn lòphettunk haza, hogy majd ma kideriul mi lett.

 

MOst idoben be sikerult èrnunk csak Brigi meg Tomi kèsobb csatlakozott ès a BRigi azzal a hirrel jott, hogy èliàs tòbiàs azt mondta neki h tomi az A1be kerult be èn a B1be ès o a C1-be. KIcsit volt kavarodàs mer kicsit befostunk, hogy mi ez meg hogy lehet meg ùgy mègis ez gàz, leginkàbb a Brigi ijedt meg, hogy most mi van neki az kicsit eros lett. DEhàt èliàsunk szokàsàhoz hiven ismèt ossze-vissza beszèlt ès tomi B1es Brigi B2es ès èn C1es lettem. Szal mindannyian oda kerultunk ahova akartunk. Amùgy èn vagyok az egyetlen magyar aki C-s. Hàt csoporttàrsaim kicsit jobban beszèlnek mint èn szal valszeg vòèrt kell mnajd pisilnem de jò lesz ez. Elsdo òra beszèlos a màsodik meg inkàbb olvasos, iròs. A legtobb szerb de van egy kinai csàvò egy lengyel csaj meg egy spanyol csaj. Majd Ami tovàbbi infò a tanitàsròl hètfon, mert egyelore nem sok volt csak annyi h vmi sztorit kellett irni ès vmi hulye csajjal kerultem ossze ès elszarta az egèszet... NAh mind1.

Amùgy vki irja màr meg nekem, hogy hogy kell a gàzsutot hasznàlni mer ugyebàr roihadtul nem villany mint azt a tobiàsunk beigèrte.. Ez is mindent igèr azt semmi se ùgy van ami nem feltètlenul baj mer jò minden meg elvagzyunk (kivève ugye a bojleres ugy) csak akkor ne igèrgessen. Szal nekem abszolùt nem szimpi a no, hàt ez van. Nem kell sokat bàmulnom szerencsère a fejèt mer nem talzunk sokat. Nem vettem Windes kàrtyàt mer foloslegesnek tartom. EZt is csak azèrt ajànlotta, hogy neki jò legyen. én nem szàndèkozok telefonàlni ebben a hònapban, amit meg igen nem para. Nem fogok ezèrt pluszba fizetni. Amùgy se ir nekem senki mèg vàlaszolni se hajlandòak az emberek ha irok nekik... (itt gondolok Ferire... remèlem majd vmikor elolvasod ès igen meg vagyok sèrtodve mer ha màr a 10. hònapunkon talzni nem tudunk elvàrom, hogy dobj egy sms-t ha màr irok. DE ha esetleg nem kaptad meg akkor bocs.)

Szerintem màra ennyi tèlleg bocs ha ossze-vissza van holnap majd olyan gèphez ulok ahol nem kell folyamatosan nyomni egy gpmbot, hogy làssak. Puszi mindenkinek lègyszi ti is irjatok arròl, hogy mi folyik otthon.

pà!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://misomy.blog.hu/api/trackback/id/tr41224380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aino. 2009.07.03. 15:18:19

hejhó Csilla. na kewl lehet a C1es izében hát ha hazajössz lealázol a málységbe.. -.- de tudod én ezt nem negedhetem.XD bár mondjuk Ági ígérete ellenére nem jelentkezett nade mindegy.. én majd autodidakta módon fejlesztem magam, haha. na szóval jó lehet a kedves ződséges meg a pöcshaj.XD kullitukka.XD haha ezzel most megnevettettél. amúgy nem akarok regényt írni a kommentbe úgyhogy huss le a vízeséses [bocs, pHandra.] és a szekszi hontalant olvasd.XD naa tényleg pHandrás vagyok.:D na mindegy. hejhóó.sok sikert oszt vigyázz magadra meg Pirkk-re meg Tomira is.XD idvezlem is őket.

Aino. 2009.07.03. 15:20:31

ja és iGenis FEKETE a háttér. lehet h ott lent a csizma orrában a feketét ződnek konvertálják át a perszonálkompjúterek. de hát itt nálunk fekete. na mindegy.:D jólevést és ne légy stancoso.XD

Raizen31337 2009.07.03. 16:57:08

Megkaptam az sms-t! Elnézést de nem tudtam rá válaszolni :( Nagyon sajnálom.

Lyyli 2009.07.05. 18:58:43

Dejó és olaszul hívjátok ki a villanyszerelőt? XD Erről még az jutott eszembe, amikor Debrecenben bombariadó volt, emlékszel? :DDD Aztán ott is baszakodni kellett az árammal, amit végül idesanyád kapcsolt fel, kockáztatva ezzel az életét. No sebaj. :) Örülünk, hogy elvagytok.
Itthon mi van? Hát magammal az van, hogy voltam Manson-on (hogy ott mennyi f*szláda van, szardíniásdoboz je). És ha valaki még nem hallotta (kb közérdekű közlemény): szakítottam Gaboval...
Más érdekes dolog: Jacko-t eltemették, és most az egész sajtó rajta csámcsog. A gárdát feloszlatták, az ország gazdasága még mindig romokban és k*rva meleg van... Esetleg más érdekességet mondjak?:D
Tessék fürödni, még ha hideg is a víz. :]
Na búcsúzom, üdv mindenkinek!
süti beállítások módosítása