Huszonnyolcadik nap

2009.07.28. 14:32

Halihòòò!

Nah, megvolt a teszt is. Vège. Nem az èletemnek legalàbbis nagyon remèlem, hanem a sulinak. Eszmèletlen jò èrzès. Tegnapi este elèg nyugis volt, csak tanulgattunk meg ilyenek. Foloslegesen, de mind1. Kicsit fèltem a teszttol foleg h kiderult, hogy osztàlyzàs lesz nem pedig megvan v nincs meg. Ez igy szarabb. Sose volt nem 5osom. és most lesz. De amint megkaptam a tesztet ràjottem, hogy leszarom. Lesz ami lesz. Ha szar lesz hàt istenem kitudòdik h nem tok olaszul. hùha, nem mintha eddig nem tudtam volna. òrai munkai jegyemre vagyok nagyon kivàncsi. :D Amùgy fortelmes volt. A hallgatàs az olyan volt, hogy beszaràs. Kezdjuk ott nem is hagytak idot, h àtolvassam. Aztàn màr nyomtàk is be. Maxon volt, de nem volt sztem elèg hangos, de mind1 is volt, mert zorgott ès szart sem lehetett belole èrteni. Zene volt, ricsaj minden, mi meg nèztunk, hogy ez vmi vicc??! 3x hallgattuk meg de sztem 100adszorra se èrtettem volna meg. De màs se. Aztàn volt szovegèrtès, nem volt para, fuggobeszèd az jò lett, prepoziciòkat betippeltem, volt egy kotomòdos az csak jò lett, volt egy olyan, hogy mare szò minden alakjàt kellett kitalàlni, hàt gondolhatjàtok h egyedul a maremoto ment, de elmondta a tanàr, de annyira nem figyeltem. Nem tudom, nem tudom. Ez van. Aztàn fogalmazàs. meg sem adtàk, hogy hàny szavas legyen szal irtam egy oldalt magamròl. màsik vmi cikk volt v ilyesmi, inkàbb hagytam. ennyi. majd holnap meglàtàs. jah ès angolròl mèg mindig semmi hir, pedig Bettivel mind2en ràjuk irtunk. màr règ megvan elvileg az eredmèny ès itt szivatnak!!!! csak mer kèsobb jelentkeztunk...kàr, hogy ràfizettunk de nembaj szivjunk mèg, ezaz. holnap meg vàr a nagy feladat: takaritàs mer fèl6ra jonnek rezsit fizettetni meg ellenorizni, hogy egybe van mèg e az apartman meg pakolàs pakolàs pakolàs... meg utoljàra strand. csutortokon meg majd fèl9re jon a taxi ès egy màsik magyarral egyutt fogunk menni vègig. szal majd taxival osszeszedjuk. remèlem be fogok fèrni a borondbe... no me a borombe. haha. holnap mèg lehet felnèzek, de csak angol miatt. nah hejjhò!!

A bejegyzés trackback címe:

https://misomy.blog.hu/api/trackback/id/tr821273670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aino. 2009.07.28. 18:29:04

jaaaaaaj Csillaaaa!! úgyis 5 lett az az istenverte teszt, fogadni mernék.. XD aztán repülőúton ne feledd: írJál!!!!! v íRjál?? XD
süti beállítások módosítása