Tizenotodik nap--- fèlido!!!!

2009.07.15. 17:44

Hey!

Hàt mègis itt vagyok, annyira nincs meleg. Legalàbbis rosszabbra szàmitottam. Igaz mindjàrt megdoglok. Nah mind1, egy ido utàn màr nincs kulonbsèg rohadt meleg meg rohadtabb meleg ido kozott. Vettunk egy jègkàsàt mer mèg nem ettem (vagy mègis? Ami ezt csak te tudhatod:D) gondoltam kipròbàlom, de szar volt ès dràga. De a pohàr tetszik. Szòval mozibòl jovet vettuk. Mentunk megvenni a jegyet a Potterre. Amùgy vicces, hogy mi a Brigivel rohangàszunk a jegyek miatt ès mi negyed8ra akartunk menni, de neeem a fiùknak nem tetszett, szal megint az van, amit ok akarnak. Kezd ebbol elegem lenni. Lehet, hogy meg fogom olni a Tomit a hònap vègère. Ma is csinàlt magànak halat, leboritotta a forrò olajas serpenyot a foldre ami a Brigi làbàra froccsent, nem takaritotta fol rendesen, majdnem elcsùsztam emiatt rajta, ès amikor el kezdtem mosogatni ràm szòlt h majd o megcsinàlja. 2 napja gyulik màr a szennyes, de nem gond. wàh. Amùgy vicces volt tegnap akartunk elmenni a moziba de a "kozelunkbe" (mind1, megint egy Tomin-felbaszom-az-agyam sztori) ès megkèrdeztunk egy olasz csajt h tudja e hol van. Nem tudta mi az a mozi. Halàl komolyan mondom beszòlt nekunk h nem tudunk olaszul csak mer nem èrtette h cinema. Aztàn megkèrdezte h mi vagyok ahelyett h honnan valòsi vagyok, mellesleg cincogò hangja volt ès vègul mikor mondtruk h olaszt tanulni jottunk ide kozolte h mi a sulit keressuk. Inkàbb ott hagytuk. De vègul megtalàltuk de ott nem jàtszàk, hanem egy olyan mozit ajànlottak, ami kint van a fenèben Modena kozelèben. Vègul szerencsère talàltunk kozelebbit, pedig màr ott tartottunk h h a fenèbe fogunk mi kijutni? taxi òràs gyaloglàs etc.. A lènyeg az h ma este 10 Potter. Csak megint nem fogok aludni...

Tegnap este vègul valahàra elmentunk bulizni. Kb. kiègett este a retinàm mennyi ocsmàny ember van errefelè. Komolyan egy hasznàlhatò pasi nincs itt, mèg olyan se, hogy elmegy. Nem mintha pasizni akarnèk csak ùgy mègis milyen hely az ahol a pasik mind kiszedetik a szemoldokuket? és wà inkàb nem fokozom :D szòval kint a hely elott vàrtunk egy csomòt Balàzsra, hogy mire meguntuk ès bementunk megtudjuk, hogy règ bent volt. :D elejèn kicsit lapos volt a dolog, vagyis hàt èn nem ittam, szal ido kellett mig feloldjak v mi. De nagyon jò zenèk mentek. Tipikus bulizòsak amikre lehet tàncolni. Szal kb egèsz este tàncoltunk. Megfàjdult a làbam. Aztàn meg màszhattunk fel a hegy tetejère szal a vègère kikèszultunk. 3 korul èrtunk haza, aztàn reggel suli... Màr akinek. Mer Brigi ès Tomi, bàr felkeltek ès nem aludtak tovàbb, de ùgy dontottek, hogy inkàbb otthon nem csinàlnak semmit. én meg majdnem bealudtam òràn, de nem kell kiakadni, nem maradtam le semmirol. Megint zwnèt hallgattunk ès 20 perccel elobb èrt vèget az òra. Nagyon hasznos komolyan mondom, szal lehet, hogy holnap nem megyek be rà. Semmi èrtelme, inkàbb alszom. Majd meglàtom mennyire leszek kipihent, màsodikra ùgyis bemegyek az jò.

Amùgy màr nagyjàbòl megvannak a  programok. elvileg holnap ingyenes buszos vàrosnèzès. Jah nem, pènteken. Szal most vasàrnap Messina jovo vasàrnap meg Tropea. Aztàn egyik du vagy szombaton meg majd ellàtogatunk Scillàra, meg azt mondtàk San Lorenzòba is èrdemes elmenni strandolni. én itt nem fogok az is biztos. Sztem a vilàg osszes medùzàja itt van. Aztàn meg ugyebàr kedd mùzeum szerda tùra szombat Palermo. és kozben bulizàsok. és tanulàs... szal sztem nem fogunk unatkozni ès ez a 2 hèt hamar el fog menni. Repulot mèg nemtom, majd mondom. Akkor màra ennyi.

Hejjhò!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://misomy.blog.hu/api/trackback/id/tr501247874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Édes drága testvér nővéred 2009.07.16. 14:19:50

Hát egy kis meleget és jóidőt lepasszolhatnál ide:D kicsit uncsi h minden nap esik az eső, de persze reggel szép idő van h átverjen, majd kurvanagy eső már dél körül v mikor mennék haza. Dejó lenne strandolni, bár medúzákat nem szeretem, azér elpancsiznék vhol. A mai betonban "fürdés" azér nem ugyanaz mint a tenger:) Ma vmi hivatalos kajálásra megyünk (iaeste), hát sok uncsi beszéd lesz de legalább ingyen kaja, pia. Sztem pedig legközelebb ha a Tomiék máskor akarnak vmit csinálni mint ti, menjetek csak amikor ti akartok, v csatlakoznak v sztem annyira nem tragédia nélkülük mozizni v vmi:D

Aino. 2009.07.16. 17:37:11

még nem ettél jégkását Csilla, legalábbis ha ettél akkor azt direkt eltitkoltad előlem.:D ne várj túl sokat a suttyó délolasz gyerekektől, meg semmiféle gyerektől. a mai elzüllött fiatalság.. XD és nélkülem nézed meg a Pottert? ejnye. sajnos meg kell nézned majd velem is ha hazajöttél mivel én rád várok. hátha megint áramszünet lesz.XD
süti beállítások módosítása