Tizenharmadik nap

2009.07.13. 17:06

Sziasztok!!

Kisebb szunet utàn ismèt visszatèrtem, gondolom nagyon hiànyoztam. Hàt bizony egy ùjabb 7vège telt el. Hogy mivel? Nah minnyà mondom kezdve a pèntek estèvel mer az màr 7vège.

Pèntek este nem csinàltunk semmit. :D Beszèlgettunk azt ennyi, de az jò volt. Brigi volt gyùrni èn meg olvastam. Meg csinàltam bruschettàt a sutovel. Asszem. De itt kissè osszefolynak a napok. Meg kulonben is règ volt.

Szòval folytassuk a szombattal. Persze dèlig aludtunk, azt ùgy kell ès wààà miket àlmodtam. Kezdjuk azzal, hogy Ferivel osszehàzasodtam, osszeomlott alattam egy hid (najò nem pontosan de most nem rèszletezem) ès kèt làbon jàrò krokodilokkal harcoltam. Szal vicces volt. Utàna osszeutottunk egy kis kajàt Brigivel meg Balàzzsal mivel Tomi ugyebàr koràn reggel felkelt. és èn nem èbredtem fel rà. Furcsa. Tèsztàt csinàltunk bolognai szòsszal. Elèggè uncsi màr, legalàbbis èn mindig a tèszta ellen vagyok, csak le vagyok szavazva. és a vicc az, hogy pizzàt mèg nem is ettem. Az majd akkor lesz ha màr a konyokomon jon ki a tèszta. Utàna jah nem is elotte beraktuk a mosàst. Màr pènteken raktunk be egy adagot, de ùjabb volt soron. Ez mèg az elott volt hogy bevàsàroltunk ès kajàt csinàltunk meg ettunk. De ez ezek utàn èrt vèget. Hogy hogy lehet? Ezt mi sem tudjuk, csak azt, hogy a ruhàk baromi tisztàk lettek, ugyanis ha 4szer nem akkor egyszer sem mosta ki egymàs utàn a gèp. Kicsit megijedtunk, mert nem tudtuk mit kezdjunk ezzel, de szerencsère imànk meghallgatàsra talàltak ès vègul abbahagyta a mosàst. Csak kicsit sok vizet meg àramot pazarolt. :S Nah mind1, remèlhetoleg holnap nem jàtsza el. Utàna lementunk strandra csak most a Communale-ra. Elèggè fùjt a szèl, de azèrt meleg volt. Nagyon vicces volt, èpp toltam le a gatyàm (volt alatta furdoruha!) erre odajott vki hogy hàny òra van. Megmutattam neki azt leàllt velunk beszèlgetni. Csak a gàz az volt, hogy èn meg vègig ott tartottam a gatyàmat mer azèrt elotte vetkozni nem akartam feloltozni sem mer az ismèt gàz. Szal vàlaszottam a tartom a gatyàm mikozben beszèlek-et. Megnelitette, hogy fèlènkek vagyunk. Tèlleg mièrt is lennèk vègul is csak egy teljesen idegennel beszèlgettem idegen nyelven. A vègèn hàl istennek feladta, akkor meg ilyen idiòtàk bàmultak minket. Nem is èrtem mèr nem jàrok strandra. Amùgy a viz olyan hideg volt, hogy belesètàltam ès lefagyott a làbam. §gyhogy maradt a napozàs, de az se sokàig mer a vègèn fàztunk. Elèg vicces, hogy itt vagyunk màr lassan 2 hete ès mèg mindig hòfehèr vagyok. :D A tenger meg most nagyon durvàn telòevolt medùzàval, kihordta oket az àramlat, egy parta is vetodott asnnak segitettem visszajutni a vizbe. Este meg elmentunk egy kozeli helyre csocsòzni meg billiàrdozni aztàn a teraszon iszogattunk egy kicsit aztàn mentunk aludni...

...Mert ugyebàr vasàrnap mentunk tùràzni. 2 emeletes busszal mentunk, mi folul ultunk ès 8kor indultunk. Csak aztàn a kompra kellett egy èvet vàrni èn meg majd bepisiltem. Szerencsère a kompon volt wc csak ott is nagy volt a sor. Szal sokat nem nèztem a vizet, de azèrt voltam kint is. Aztàn meg Sziciliàn buszoztunk vègig. Eszmèletlen milyen szèp, az ùt a tenger mellett vitt minket az ùt menteèn leander hegyek. Gyonzoru micsoda viràgok nonek ott bokrokban. A suli kertjèben pl. fikusz fàk vannak, nem viccelek. Amùgy Etnàhoz csak dèlre èrtunk oda, mer egy helyen feltètlen meg kellett àllni ès vàrni egy fèl èvet mig mindneki bekajàl(ami àllt kekszbol ès chipsbol), ez kicsit felbosszantott minket. Amùgy milyen Etna? Foggalmam sincs. A hegy amin mentunk nagyon szèp volt,  szèp erdos aztàn onnan tudtam csak, hogy vulkàn hogy megvolt a legutòbbi kitorès nyoma, ami olyan volt mintha egy nagy kupac sàrral fedtèk volna be a terepet. Aztàn szèp magasra felèrtunk ès csalòdottan kellett konstalàlnunk, hogy az èg vilàgon semmit nem làtunk, mert hatalmas nagy kod van. éS hideg. bezzeg tomièknek gyonyoru idejuk volt. ès kràtereknèl voltak. mi meg elvileg azokat nèztuk volna, dehàt nem làttunk semmit mint mondottam volt. ùgyhogy nem idoztunk ott sokat, inkàbb mentunk Taorminàba ami viszont eszmèletlen szèp volt. Busszal nem mehettunk be, le kellett parkolni ès ùgy bemenni busszal. Nagyon hangulatos kis hely eszmèletlen kilàtàssal. Egy tengerbe nyùlò sziklàn van, szal mindenfelè kis oblok meg olyan tiszta tenger, hogy fentrol làtszòdott az alja. A teatro is nagyon szèp volt ès Enzo èrdekeseket mesèlt csak màr figyelni nem birtunk sokat. Aztàn mindenki ment maga ùtjàra, olyan kis gombòc fagyit ettem, ami felèrt vagy 4gyel ès mandulàs volt igazi manduladarabkàkkal. Kicsit sètàlgattunk meg vàsàroltunk, nagyon hangulatos volt. Jò sok kèp kèszult majd lehet nèzegetni oket. Utàna iràny haza, hazafelère màr èhenhaltunk ès kb negyed11re èrtunk haza. Osszegzès: jò, hogy elmentunk màskulonben kimaradtunk volna a bulibòl, de Ildikò valòban jobban szervez programokat. Szal Palermo marad az egy napos, màr csak azèrt is mer beszèltunk vkivel aki volt ott 2x is egyszer ott aludt ès mondta, hogy nem èrdemes, mert nem olyan szèp hely. Meg sok is a pènz is meg az ido is. Inkàbb megyunk mèg màshova. Csak az a gàz, hogy minden jovo7en lesz: Parelmo, tùra fel a vizesèshez ès mùzeumi làtogatàs. Most 7vègèn lehet, hogy magunk elmegyunk Troppeauba. Nah màra ennyi màr èn is unom, gondolom ti is. :D nah sziasztok!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://misomy.blog.hu/api/trackback/id/tr341244028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása