Sziasztok!

Ismèt eltelt egy hètvège ès màr csak ez a mostani maradt. De elobb mègvan egy mozgalmas hetunk. Pènteken vègul kiderult, hogy lesz buli, csak vhol a vilàg vègèn ahova kocsival viszik ki az embereket ès barbecue parti lesz vkinèl. Szal inkàbb passzoltuk a dolgot. Vicces, hogy netezès utàn akartunk menni enni, de kozoltèk, hogy 7-8 elott nincs kaja. Ez mi màr???? ùgyh zùztunk haza ès inkàbb ott ettem vmit. Meg soroztunk ès utàna mentunk el vacsizni megint Charlie-ba. Bruschettàt ettem, nagyon finom volt. Pizzàk nem voltak annyira tetszetosek mellesleg finocchio meg pisello volt rajtuk. Az sem tetszett. (finocchio=buzi, èdeskomèny pisello=kuki meg zoldborsò). De a bruschetta nagyon finom volt tobbiek meg pizzàztak. Utàna mentunk fagyizni Sottozeroba ami egy jò kis hely. AZtàn igazàbòl mentunk is aludni, elèg fàradtak voltunk.

Ettol fuggetlenul nem ment annyira az alukàlàs. éjszaka arra èbredtem, hogy rohadt melegem van, pisilnem kell ès ki vagyok szàradva. Nem birtam aludni, annyira melegem volt. Csak ùgy sikerult vègul visszaaludnom, hogy a hutobol elovettem egy hideg vizes uveget ès azt olelve aludtam. Brigi ott rohogott rajtam. Mondjuk ha nem hùzza le annyira a rolòt, levego is jon be... Szòval koràn keltem ahhoz kèpest, hogy mennyit askartam aludni ès olvastam. és ùgy h a huzatban ultem is melegem volt nagyon ès megijedtem, hogy igy marad. és nem is volt meleg. Nagyon durvàn fùjt odakint a szèl nap se annyira sutott szal ennyit a strandròl... ùgyh maradt a Battle Royal nèzèse. elèg beteg film. Utàna akartunk Tomival lemenni laptoppal netezni a partra, hogy mèg tudjak beszèlgetni Ferivel mielott elutaz a semmi kozepère nomàdkodni. :D Szal kiultunk a Sottozero teraszàra (a szèl lefùjta a fagyit a kanalamròl) ès rà kellett jonnunk, hogy bàr a Wifihez sikerult kapcsolòdnunk, nem volt net. Szal idegesen visszamentunk, mer mèg internetezos helyet sem tudott senki mondani nekem, ès addigra màr Brigi meg Balàzs csinàlt finom carbonàràs tèsztàt ès megtudtuk Balàzstòl, hogy van netezos hely. Nem is messze. Szal kaja utàn iràny le. Ahol kiderult, hogy kell igazolvàny ès mivel nem volt nàlunk, rohanhattunk vissza èrtuk, hogy utàna visszarohanjunk mèg egy òràcskàra netezni. Elèg kalanfdos volt, de legalàbb sikerult beszèlgetni Ferivel. Este meg megint elosoroztunk az esti bulira. Ott ittam Feri Favorit Koktèlt ès tàncikàltunk. Muszàj volt, mert rohadt hideg volt ès bàr senki nem tàncolt mèg, mi elkeztuk, hogy beinduljon a buli. Nagyon jò volt most is, csak mèr kellett az a villòdzàs... Aztàn 3 korul ismèt eltettuk magunkat. Este sikerult aludni, hàl istennek nem volt annyira meleg màr.

Csak hàt reggel 7kor kelni kellett mer fèl9kor ment a szàrnyashajò. MNàr eleve az indulàs necces volt, mer nem birtunk 8kor elindulni, Tominak koszonhetoen. Utàna meg rohanhattunk. De szerencsère nem volt mèg ott a hajònk. Fèl òràt àlltunk sorba a biglietterianàl, hogy kideruljon nem ott kell megvenni a jegyet Messinàba. Szal ott kòvàlyogtunk h mègis akkor hol kell egy emberke mondta, h honnan indul a hajò. DE nem volt ott senki. Szal megkèrdeztunk màst is, hogy most akkor mi van ès egy csaj mondta h csak 10kor jon a hajò ès adott egy menetrendet. Szuper. Szòval volt egy òrànk ès tulkèppen foloslegesen keltunk fel. Amùgy mindenki hulla volt. Gondoltuk beulunk vhova kàvèzni de persze semmi sincs nyitva... de volt egy hely ahova le tudtunk ulni. Szèp padok, kert tele szobrokkal jah ès kb. csak dinnyèt lehet ott kapni. egy dinnyeria. v dinnye ètterem. Elèg vicces volt, Tomi sztem màig sem fogta fol, hogy lètezik ilyen, de azèrt feltètlen evett egy szeletet. Miutàn el lett fogyasztva a dinnye mentunk a hajònkhoz, ahol megvettuk a jegyet ès iràny Messina! Az ùt fèlòràs volt ès kàr h bent egy ablakobòl kellett vizslatni vègig. De aztàn megèrkeztunk ès bevetettuk megunkat a vàsorba. Nagyon szèp kis hely, tokre hangulatos, nagyon bejon. Megnèztuk a dòmot, aminek a harangjàtèka elèg nevettsèges volt. de èrdemes volt màr csak ezèrt is megnèzni. Brigièk meg ott a tèràn nagyon dràgàèrt ettek panna cottàt, de az tèlleg finom. Aztàn tulajdonkèppen sètàlgattunk. Felmàsztunk kurva sok lèpcson, de megèrte. 2 olyan templomocska volt, amibe bàr bemenni nem tudtunk de a kilàtàs onnan vmi fenomenàlis volt. A kedvencem egy kis templom volt, amihez lècso vezetett fol de annyira szèp meg hangulatos volt. Csak be volt zàrva a kapu, szal àt kellett màsznunk. De ismèt megèrte mer onnan aztàn tèlleg szèp volt a kilàtàs. AZtàn beultunk vhova fagyizni ahol a pasi angolul beszèlt hozzànk annak ellenère h èn olaszul beszèltem hozzà nah mind1. Csak szegèny Balàzs unta velunk a banànt, mert fàradt volt ès unta az àllandò Brigi-Tomi veszekedèseket. AZtàn az 5òràs hajòval haza(ami dràgàbb volt ki tudja mièrt), amin vègig aludtunk. DE nagyon orultem, hogy elmentunk mer tèlleg megèrte. Aztàn otthon megettuk a tegnapi maradèkot, aztàn aludtam egy òràt ès rendet raktam mer mnàr nagyon zavart a rendetlensèg. Aztàn mentunk is aludni.

Ma a suliban a discorso direttot gyorsan àtvettuk, meg megint volt hallgatàs. Meg elkezdtuk nèzni a La terra cimu filmet. én a Va dove ti porta il cuore-t akartam volna, nah mind1.. ez is jò. Ma mèg nyugis dèlutànunk van, mosunk ilyesmi. Ebèdre csinàòtunk nagyon finom pizzàs kenyeret 3 fèle sajtbòl: mozarella, gouda(ùj kedvenc) ès parmezàn. Eszmèletlen jò lett. Holnap 4kor mùzeum làtogatàs, szerda Aspromonte aztàn sztem csuturtok San LOrenzo pèntek Scilla. Ott kevesebb a medùza. Napozni se àrtana mer mèg mindig hòfehèr vagyok. Ma Tomi amùgy nagyon kèsz volt. Telepszunk be a szobànkba, hogy Brigi kicsit siestàzzon èn meg tanuljak erre Tomi szò nèlkul jon be ès pakolja le a laptpjàt az àgyamra meg minden. Aztàn rànk nèz: ti itt lesztek? mi meg: hol màshol? jò mer Balàzs aludni akar o ott filmezni fog. Mondom èn tanulni akarok. Erre o: ès? èn: ùtba leszel. Màr hogy lenne o ùtba mikor vègul is csak egy laptopot rak az àgyamra meg vezetèkek mindenfele. Meg o magàt hova akarja rakni? (miutàn miènk a kisebb szoba) Aztàn dugnà be a konnektorba: Brigi te most toltod a telefonod? Nah asszem ott volt az h kozoltuk vele, h hùzzon el. Mèg egy fèl òràt rohogtunk mèg, hogy hogy lehet vki ekkora pofàtlan hulye. Nah mind1.

Anyu, utòlag is ismèt boldog szulinapot, neked is Tibcsi. Amùgy lègyszi toltsètek fel a SIM-em mer nincs pènz ès itt nem tom megnyitni a CIB internet bankot. 06205287096 Koszonom!!! Amùgy megvan, hogy ha hazaèrek mit akarok enni. Hàt nem tèsztàt. :D zoldbabfozelèk, hù bableves is jò lenne, meg hùsleves! de tulkèppen bàrmilyen leves, krumplifozelèk, nudli v krumpligombòc v krokett v ilyesmi, tocsni, làngos, rakott krumpli fù nem is tom mèg mi... nyamm-nyamm amùgy majd hogy mentek le Tamàsèkhoz balcsira? Mer mi mègiscsak balatonszàrszòhoz megyunk mer a szabadifurdos kemping nagyon dràga. de oda is le akarok nèzni egy 7vègère legalàbb, mi a 10.ei hèten megyunk le, ès elotte lenne a legjobb. Szerintem Feri is csatlakozna. Csak jò lenne tudni, hogy mi van meg mikor meg hol meg mègis mi. Meg ha Ilitol tudsz kèrni akkor tod Lindynett 20 is nagyon fogyòban van... Asszem màra ennyi, ki tudja h fogok tudni gèphez ulni legkozelebb. Azèrt majd igyekszem. Nah csòk mindenkinek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://misomy.blog.hu/api/trackback/id/tr991256854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aino. 2009.07.20. 20:27:26

fhujj finocchio-t meg pisello-t ettetek?XD mindig is tudtam h az olaszok nem normálisak.. XD kewl lehetett Messina. a dinnyeriát azért megnézném.:D na mindegy. ennél értelmesebb kommentet most nem vagyok képes alkotni.
JA! CSILLA! alkottam egy "nem kenyerem-paprikás hangulat" mondatot. valahova leírtam majd megkeresem. több kajás dolgot is beleraktam. [csak kicsit unatkoztam.]
JA! még valami.:D írJál!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aino. 2009.07.20. 22:57:03

JA!:D még azt akartam h én se tudtam néhány napon aludni a melegségtől.. elég kínszenvedés.. pokolbéli gyötrelem.. stb.XD na mindegy.

Édes drága testvér nővéred 2009.07.21. 13:35:44

Mér nem főztök magatoknak levest v főzeléket ha annyira hiányzik? Annyira nem bonyolult. Na nem mintha én túlzásba vinném a főzőcskézést, itten se lehet általában lakótársaktól tésztán és grillcsirkén kívül mást enni:D De Paddy 7végén csinált nekem hagymakrémlevest:))

anyád19 2009.07.21. 20:03:15

Szia! Remélem megkaptad a kártyádra a pénzt. Tudjátok már hogy mikor jöttök? Mellesleg nálad van a rep.jegyed a Calabriai gép az nem változott, a másikat meg kérdezzétek meg Brigi papájától.Gondoltam, hogy ki leszel éhezve, hétvégén hoztam finom zöldbabot. Gyógyszert is hozott az Ili. Balatonra szerntem pont 10-én mennénk, de csak hétvégére, mert mindenki szabin lesz nálunk. Kometikushoz mikorra jelentselek be? Aug.-ban szerinten szabin lesz, lehet hogy még 31-én el kéne menned. Puszi.
süti beállítások módosítása