Nyolcadik nap

2009.07.08. 16:48

Ciao a tutti!

MEGYUNK ETNàRA!!!!!!!!!!

Hù, ez az infò felvillanyozta a napomat. :) Meg megnèztem ès tobb mint 300 eurom van mèg szal nincs gàz. Amùgy Ildikò nem tudott segiteni, mondta hogy max akkor, ha vki visszamondja. Viszont tegnap amikor kimentem gèpezès kozbe pisilni leàlltam beszèlgetni az itteni muksòval, igazàbòl nemtom mit csinàl, ITs v nemtom mindenes, de a lènyeg, hogy tok jòl eldumcsizhatunk. O is ràvilàgitott arra a tènyre, h semmit nem èr ha egèsz ha mèg òràn talàn beszèlunk is olaszul, a nap tobbi rèszèben magyarul beszèlunk szal nem èr az egèsz semmit. Mind1 most nem az a lènyeg, hanem az, h ma is odamentem hozzà (jò tudni h van vki akivel lehet beszèlgetni) ès mondta, hogy a suli is szervez kiràndulàsokat. Mintha tegnap is ezt magyaràzta volna de nem èrtettem nagyon akkor, h mit akar. Szal kiderult, hogy most vasàrnap lesz egy tùra Etnàra ès Taorminàba. 30 euro. és volt hely mer nagy busszal mennek ès 8kor indulunk, nem 6kor ès este 9 korul èrunk haza, nem este 11kor. Szal jobb. Jò lehet, hogy Siracusàt nem làtjuk, de 1. engem az Etna jobban èrdekel 2. az kurva messze van szal mondta is a fazon h nèzte is h mièrt oda mennek mer kb egèsz nap buszoznak 3. Taorminàt is letudjuk, ami viszont ott van nem messze. Szal ez jobb. és lesz egy szombatunk amikor nem lesz a Tomi. :P Szal most siamo molto contente. Vagyis nagyon orulunk a fejunknek. Amùgy nemtom h Ildikò mèr nem emlitette, h az iskolàval tudnànk menni... Mind1 nem kell nekunk senki segitsège Csilla farà da se.

Amùgy nem hiszem, h àt fogom magam kèrni. Jò ez itt, az egyik tanàr nagyon nagy arc, egy no ès tipikus olasz. DE birom. és màr odàig eljutottam, hogy elgondolkoztam azon h megszòlalok, de vègul mire elhatàroztam volna magam, vagyis kitalàltam h h mondjam, addigra màr kèso volt. Nem baj, haladàs. Tegnap este meg Brigivel olaszul pròbàltunk beszèlgetni dehàt nem nagy sikerrel. DE nem adjuk fel! Amùgy ma volt ilyen olasz kultùra òrànk v mi, nem làtom sok èrtelmèt. NAh ott beszèltem a legtobbet. Arròl volt szò h az Odusszeia vhol itt jàtszòdik, a szirènek elvileg itt reggionàl voltak. Szal megkèrdezte a tanàr ki vàgja a sztorit mm a szirènest èn meg jelentkeztem. De azt nem kèrdezte, hogy el is tudom e mondani olaszul. :D Mer nem ment ès vègul feladtam, mer azt màr vègkèpp nem birtam elmondani h odakotozte magàt az àrbòchoz. Szal az eredmèny: ègèèèès. Mellesleg Odusszeuszbòl h lesz Ulisse??? Sok màs bajom is volt azt nem sorolom fel a lènyeg h uncsi volt az òra ès nem birom a tanàrt. De ma legalàbb vmi kis hàzit kaptunk, mer eddig nem. Ma ùgy dontottem, hogy òra vègèn odamegyek a tanàrhoz h elnèzèst de szertenèk hàzi feladatot, de nem kellett mer kaptunk. Akkor majd azèrt szòlok, hogy tobbet kapjunk. :)Amùgy Briginek segitettem tegnap levelet irni.

Tegnap este nem csinàltunk semmit, vh mègis sikerult 1 fele elmenni aludni. MA du meg majdnem bealudtam legyezès kozben, de legalàbb jòl fogok este aludni. Ma is csak egyszer èbredtem fol ès hamar visszaaludtam. De meleg vizben megint nem sikerult furodnom mer nem is annyira kellett csak h langyos kegyen, de vki ki is kapcsolta a bojlert... Amùgy évi ezt a meleget te sem birnàd ide izzadok komolyan mondom pedig citromot is zabàltam. Amùgy amiòta itt vagyunk folyamatosan zabàlhatnèkom van. Ennyit az ùgyse leszunk èhesek-rol. MA csinàltunk spagettit bolognai szòsszal cukkinivel ès gombàval. Meg kukoricàval. és annyit ettem mint egy lò, mer mèg mindig èhes voltam. Szornyu. A Tomièk meg edzoterembe iratkoztak fol. Ezek se normàlisak. Majd eljàrnak gyùrni. Minek?? Nah minbd1, mi lànyok ezt ùgysem èrtjuk mi otthon maradunk ès zabàlunk. hmm mi van mèg.. jah mopunk nekunk sincs ronggyal takaritok. tèlleg majd kène. sztem ma este se lesz semmi èrdekes, megint tanulàs v ilyesmi. meg majd megint nèzunk h h elment az ido. Amùgy kb egèsz nap azt vàrom h este legyen ès ki lehessen ulni a teraszra mer akkor kellemesen huvos van. Aztàn èjszaka megint rohadàs. Amùgy a parton bàrhol van wifi elèrhetosèg, csak mi feljebb lakunk szal lehet h ott màr nem èrezheto. De jò nekem ilyenkor is jonni. Nèha mèg msnezni is lehet. Szal 4-6ig kb vagyok itt. 7vègèn majd mèg meglàtàs, de ugyebàr vasàrnap biztos nem mer Etnàn leszek meg Taorminàban!!! :) Nah viszlàt holnapig.

A bejegyzés trackback címe:

https://misomy.blog.hu/api/trackback/id/tr11234526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lyyli 2009.07.08. 20:16:26

Hohó, mennyit írtál, lemaradtam. Te vagy a 3. ember a földön, aki rajtam kívül megeszi a cukkinit. :D
A melóban igyekszem. Eddig csak jó helyekre raktak, mióta nem veled vagyok. XDD :P Ma Kígyóban voltam, de alig volt valami. Rohadt Gábor meg nem képes megjegyezni. :/ De a Zsolt... Basszus, múltkor írtuk fel a Vikivel a nevünket a beosztásba, és kifogyott a tollam... És tudod van az a radírozható toll és azt elkértem a Zsolttól. Erre ilyet szól: "a varázscerkámmal írsz?" XDDDDDDDDDDD Banyeeeeeek...
Amúgy nagyon hiányollak melóban, főleg azért, mert a hülye olaszok nem beszélnek nyelveket. (-.-) :P Egyik pasas ma ezzel köszönt el: "Have a good map!" XDD Egyébként teljesen KO vagyok a munkától... Ja és no more Gerbaud. :D Ma mások is panaszkodtak rá...:D És még az Elizabeth is él. XDD
De ez, hogy tegnap lefotózott a Krisztián... Ez minden határt túllép. :D
Na erről ennyit.
Az Etna nagyon jó leheeeet!! (*-*) Majd vigyázz azért magadra, és csinálj sok-sok képet!!!
Amúgy hogy lehet ezeket a színes betűket beállítgatni?
És mi ez a Bendis sátános sztori? :DD
Na, elteszem magam holnapra. Nem megyek dolgozni. Megyünk este szalonkázni. :] Nélküled. :[ Na pusziii!

...Kati... 2009.07.09. 00:40:34

Na majd igyekszem ezt a sátánosdit nem elkövetni!XD Lili én is szeretem a cukkinit úgyhogy mostmár 4 emberről tudod ezt!:P Viszont erre az Etnás dologra én is befizettem volna!! Részletes élménybeszámolót kérünk majd(öldök):D Jövő héten meg már én is melózok.haha. Reszkess Gyöngyösi út! Na igen... szalonkázás ohne Csilla. Reméljük nincs tűzgyújtási tilalom. Bár múltkor se zavart ez minket.:D puszii
süti beállítások módosítása