Tizenhetedik nap

2009.07.17. 17:32

Sziasztok!

Nagyon meleg van. és ma van a Dènes szuletèsnapja szal este parti. De gondolom amùgy is. Potter nagyon jò volt, olaszul volt de azèrt èrtettem tok jò. A mozi tiszta feelinges volt, nem volt elore lefoglalt hely, szal ott tolongtunk az ajtòban ès egyszerre rohant mindenki szal volt furakodàs meg minden. Termèszetesen elsok kozott voltam. ;) Inkàbb ilyen szinhàzas moziteremnek tunt ès az olaszok olyan rohadt egy hangos pofàzò nèpsèg... Mogottunk pl. egy csaj mindent ami ki volt irva hangosan felolvasott de szerencsère abbahagyta miutàn hàtrauvoltottem neki, h koszi, de tudunk olvasni. Film alatt szerencsère kuss volt. Hogy meglegyen a mozis potternèzèsnek az elejèn megszakadt a film, de nem àramszunettol hanem bènàzàstol. Jah ès volt intervallo, ami kb max 5 perc volt, szal semmire se elèg, mert 3 òràs a film asszem? De nagyon jò volt, egyik legjobb eddig az osszes kozul. Csak szegèny Potter annyira ocsmàny h az elviselhetetlen... Ron meg megizmosodott. De nem lovom le a poènt, bàr kituntetettnek èrzem magam, hogy MOn mèg meg sem jelent de èn màr làttam :P elso premierem asszem.

Csutortokon nem mentem be elso òràra, mer semmi èrtelmèt nem làtom. Meg aludni is kell. De màsodikra bementem! Szupi volt. Aztàn hazamentunk kajàt csinàlni. Tomi megint menstruàlt egy sort, èn meg inkàbb hagytam, nem volt kedvem idegesiteni magam. Vègul o megcsinàlta a sajtos tojàsos tejszines(5 napja lejàrt) csirkèt mi meg Brigivel csinàltunk sultkrumplit meg pàrolt rèpàt. Fincsi volt, de ma màr csak tejbegrizt ettem, mer nem volt kedvem vacakolni. Aztàn du le akartunk menni strandra de vègul kèpnèzegetès meg filmnèzès volt. Bocsi évi, de a Harcosok Klubjàt nèztuk meg, de veled is megfogom! Elèg jò az is. Szal Amival potter nèzès, évivel meg fight club... Este meg Tomival elmentunk futni. Nagyon ràmfèrne, hogy gyakrabban jàrjak el...

Ma bementem mind2 òràra bàr elson megint majdnem leragadt a szemem pedig aludtam szerintem rendesen csak 2szer elmentem pisilni mer lefekvès elott (futàs miatt) nagyon sok vizet ittam. ùgyh szunetben ittam finom caffè macchiato-t, az segitett. Aztàn olvastam egy picit ès mentunk erre az egy òràs sightseeinges mòkàra. Csak nem volt hop-on hop-off ès a buszvezeto nyomkodta a gombot. Jòl odaizzadtunk ès igazàbòl sok èrdekeset nem mondtak azt se jegyeztem meg csak szàzszor mondtàk h 1908as terremoto... Nah mind1 amùgy sok szèpet làttunk, ahova èrdemes visszanèzni. Meg làttuk a folyòt. Pontosabban a helyèt. Mer h viz nem volt az is hòt zicher ès a medre is betonozott volt. Csodaszèp. Nah most meg itt vagyunk, utàna megyunk vmit enni este meg buli. Parton lesz iszogatàs, nem hangzik rosszul. Nah holnap mèg leszek, mer Tomi laptopjàt majd levisszuk a partra de elore làtom, hogy dèlig alvàs lesz... Vasàrnap meg elvileg megyunk Messinàba. nah ciao-ciao mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://misomy.blog.hu/api/trackback/id/tr641251824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aino. 2009.07.17. 18:06:09

én is kívánok boldog születésnapot Dénesnek.XD

Lyyli 2009.07.18. 19:28:02

Először is nem zicher, hanem sicher. :P Persze ezt nem kell tudnod, hisz nem németet tanulsz (die Zitrone:D). Másodszor: miért csak Amival nézel Pottert?? >:(
Hogy visszavágjak viszont erre a premieresdire, mi ma jöttünk haza Katival Hegyaljáról. És kuuuuurva jó volt a Finntroll meg a Dalriada így egymás után. Mindkettőn első soooor!!! (:
Felhívtam a szárszói pasast, 1275 Ft /éj (azért ilyen idióta összeg, mert am 1500Ft, de 15% kedvezmény jár, mert nem kocsival megyünk... de jó, hogy nincs jogsinkXD), szal így a 6 éjszaka az 7650 Ft lesz. Úgyhogy ide menés-hasmenés.
Mikortól jönnél dolgozni???? Én egyre lustább vagyok, de kéne ám a pénz.
Puszi!!

Édes drága testvér nővéred 2009.07.21. 13:10:56

Lehet h Mo-n nincs még Potter, de itt is vetítik már pár hete...:p na nem mintha megnéztem volna, továbbra se kedvelem különösebben a mozit, meg elég drága is.
Örülök Lili h neked teccett Hegyalja, Fruzsiék is voltak de ő kevésbé volt elragadtatva:/ Én szívesen lettem volna, 4 év után előszőr kihagytam:(
süti beállítások módosítása