Hanyadik nap jon???(csutortok)

2009.07.09. 17:26

Sziasztok!

Igen hallottam, hogy lesz talàlkozò ezek szerint nem lett àtrakva. érezzètek jòl magatokat, ès ne gyùjtsàtok fel az erdot! és friss àgakat se tèpjetek... Orulok neki, hogy nèlkulem ilyen jòl megy az uzlet ès Zsoltot inkàbb hagyjuk. Màr csak az, hogy kèrtèl egy màsik tollat hatalmas nagy inteligenciàra vall. Hova jàrsz suliba?? :D Amùgy nem szeretem a cukkinit. Megeszem sok minden màs mellè, mer ùgy nem èrzodik az ize. :D Kèpeket majd Brigi csinàl, èn nem hoztam gèpet. Amùgy tok jò, most èn gèpezek itt egyedul. :D Pedig tegnap ilyenkor megnott a forgalom ès vkinek mèg gèp se jutott.

Amùgy a mai nap fenomenàlisan indult. Az elso òra...wàh! Borzalmas volt! Tragèdia! Megint hulye cultura òra volt ami egyenlo a lòf*sszal. Kaptunk 3 lapot tok foloslegbe, az egyiken volt egy darab mondat. értelmes. Aztàn megkèrdezte, hogy mit gondolnak az olaszokròl. 2szer is megszòlaltam, eloszor mondtam, hogy àllandòan orditanak, màsodszorra meg hogy a magyarok szerint lustàk az olaszok, mer kb. sosincsenek nyitva a siesta miatt meg ilyenek. Erre a csaj besèrtodott. Jah amùgy tegnap olyan folsobe volt amibol kilàtszott a melltartòja ès òra kozepèn telefonàlt. Ma csak beszèlès kozbe elkezdett ràgòzni ami nem elèg h bunkòsàg meg ocsmànz, de mèg èrthetoen se tudott beszèlni tole. Nah ès amit csinàltunk... ugyanazt a szar szàmot hallgattuk meg 4x!!! ismètlem NéGYSZER!!! jò nem szar a szàm, de annyira nem jò, hogy ezzel menjen el az òra. LIgabue szàma v mi, mèg èletemben nem hallottam a csàvòròl, de nem volt rossz. De aztàn az òra hàtralevo rèszèben koncertfelvètelt nèztunk!!!! A vègèn màr ott tartottam, hogy felàllok ès kisètàlok. Nem ezèrt jottem ide a vilàg vègère, hogy csomò pènzèrt koncertfelvètelt nèzzek. és mèg csak el is felejtettek szòlni, hogy hozzak popcornt... Szal ez lesz heti 2 òràban. Szupi lesz. Lehet, hogy kinyirom majd a csajt.

Szunetben èpp agyvèrzès hatàràt sùroltam, de inkàbb leàlltunk beszèlgetni Enzoval, aki beszervezett minket Etnàra. Vele lehet beszèlgetni ès a szunetben tobb èrtelme volt igy, mint az òrànak. Mondta, hogy ok is szerveznek tùràt Palermoba ès Cefalùba csak az kèt napos ès ott alszunk Palermoban. Igy 80euro a cucc, de legalàbb nyugodtan vègignèzhetunk mindent. 3*-os hotelben fogunk megszàllni, lesz vacsi meg reggeli szal sztem elèg jòl hangzik. EZ jovo7vègèn lenne. Az Ildikò fèle utsò 7vègèn lenne sztem, olcsòbb meg minden de sztem az is van 35 euro ha nem tèvedek kb de egy napos. Nemtom, melyikre menjunk? Amùgy kiderilt, hogy az Ildikò meg Enzo elèggè fùjnak egymàsra. Enzo is kicsit beoltotta Ildikòt, de monnyuk Ildikò egyenesen lefèrgezte Enzot. Hàt nemtom kinek van igaza, de igazsàg szerint Ildikò eddig semmit nem tett èrtunk ès kb egy jò megmozdulàsa se volt irànyomba szal nemtom mi alapon fèrgez le vkit. Enzo csak annyit mondott, hogy ez a siracusàs dolog elèg meredek, hogy 8 òràt kell buszozni ès annyit mondott mèg, hogy o 20 ève van a szakmàban ès kicsit jobban vàgja a dolgokat. Nah mind1, majd meglàtjuk milyen lesz a vasàrnapi progi.

Amùgy sikerult lehiggadnom a màsodik òràra, mert az viszont jò volt. Kotoszavakat nèztuk meg, ami nagyopn jòl jott mer nem vàgom oket. Mondatcsinàlàs ilyesmi volt, meg prepoziciòs feladat, ami viszobnt most meglepoen jòl ment nekem. Aztàn meg fogalmazàst kellett irni. SZal elèg produktiv volt az òra. AZtàn òra vègèn megkèrdeztem, hogy lesz e hàzi ès mondta, hogy ne, de ha mindenàron akarok vmit, akkor alkossak mondatokat, o meg majd leellenorzi nekem. Ez tok rendes tole, szal miutàn innen elmentem ès bevàsàroltam a zoldsègesnèl megyek hàzit irni. :) Du aludtam egy picit, Tomièk este nemtom bulizni akarnak vagy ilyesmi, oszintèn szòlva nekem nincs kedvem, arra ott van a pèntek.Balàzst se èrtem, hogy birja, kb minden este sokàig kimarad, iszik de enni nem eszik sztem rendesen ès aludni meg vègkèpp nem. Majd megnèzem milyen lesz a hònap vègèn. Ha neki ez tetszik... én nem vagyok ilyen partyface, amùgy is mit bulizzak? nah mind1... amùgy ha èrdkel, hogy mit hallgattunk szàzszor: Ligabue- Buonanotte all'Italia.

Minden jòt, sziasztok!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://misomy.blog.hu/api/trackback/id/tr611236751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyád19 2009.07.09. 19:27:47

Szerintem jobban jártok a két napos kirándulással, mégha drágább is.Csak Brigivel mennél?Több mindent láttok és olaszul fognak beszélni. Az Ildikó meg Enzo konkurencia egymásnek, azért fújnak egymásra.De, ha Ildikó cserben hagyott benneteket, ne számítson másra.Ami bevállalta a Fasírtot, nagyon rendes Tőle, így el tudunk menni a Zsuzsiékhoz. Hétvégén megint kihúzzák a fogát, nem lesz kellemes neki. Jó tanulást.
Puszi

Lyyli 2009.07.12. 14:55:54

Hahahaha nagyon vicces a zsoltos beszólásod. :P Micsoda szappanopera van ott kialakulóban. :D Néha kicsit azt veszem le az írásodból, hogy nem érzed jól magad. :/ Azért remélem nem bánod meg, hogy elutaztál!
Kár, hogy nem voltál Epicán. Érdekes egy nap volt ez. :DD Majd elmeséljük, ha feljössz emesére, mert itt elég hosszú lenne. :]
Még mindig utálom az olaszokat!!!! >:[
süti beállítások módosítása